BREAKING NEWS

MISI KEMANUSIAAN - BANGLADESH, KEMBOJA, PALESTIN, MALAYSIA

PROGRAM QURBAN, AKIKAH, WAKAF, SEDEKAH
Yayasan Salam Malaysia

Tidak Berasaskan Keuntungan
Kebajikan Merentasi Sempadan

Program Qurban Dan Wakaf Telaga Di Bangladesh - Terima kasih kepada yang menyertai

Yayasan Salam Malaysia mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan ribuan terima kasih kepada semua peserta yang terlibat dalam Program Qurban dan Wakaf Telaga di Bangladesh.

Semua urusan qurban dan pengagihan telah selesai dijalankan sepanjang Hari Raya AidilAdha yang lalu. Yayasan Salam Malaysia telah bekerjasama dengan Sabeelul Huda Education Foundation (SHEF) untuk menjayakan program ini.

Sementara itu, telaga-telaga yang diwakafkan sedang dalam pembinaan. Semoga para penyumbang mendapat pahala yang berpanjangan.

Bangladesh mengalami pencemaran arsenik dalam sumber air mereka. Oleh itu, wakaf telaga ini merupakan sesuatu yang amat bermakna untuk mereka.

program qurban dan akikah di BangladeshKetahui maklumat lanjut berkaitan wakaf telaga dan kepentingannya di Bangladesh :

http://wakafqorban.blogspot.my/p/telaga-tiub-di-bangladesh.html

Sila hubungi Yayasan Salam Malaysia di talian 03-79584021 atau info@salam.org.my untuk penyertaan wakaf dan maklumat berkaitan.

Share this:

 
Copyright © 2014 QURBAN, AKIKAH, WAKAF, SEDEKAH - YAYASAN SALAM MALAYSIA. Designed by OddThemes | Distributed By Gooyaabi Templates